För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

måndag 16 november 2009

Gymkväll

Jag tränar gärna när jag har tid och jag gillar bäst att träna olika varianter av pass ex gympa eller aerobics. Men vad gör man när tiden inte räcker till och passen är supersvåra att passa in i mitt schema? Går på gym! Det värsta är att jag gillar inte gym, jag vet inte vad jag ska göra där. Jag gick dit i alla fall men gick bara runt och kände mig dum! Gick istället till receptionen och bokade tid med en instruktör. Hur ska jag annars veta? Det är som att famla i en dimma...Frågade också lite snällt hur trampmaskinerna fungerade och ställe mig på en sådan i en halvtimme. På dem har jag stått nu i 3 veckor i väntan på mitt möte med gyminstruktören i kväll. Det ska bli toppen! =)
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar