För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

måndag 25 maj 2009

Måndagen den 25 maj

Känner mig helt slut. Idag har Lina och jag jobbat stenhårt med framtidsplanering, förbättring och vidarutveckling. Tiden rann i väg och vi tyckte inte vi hunnit någonting när förmiddagen hade gått. Lite hade vi dock fått ihop, några datum till hösten spikade, några viktiga mejl skickade och möten bokade. Vi fick små springa för att hinna till månadens styrelsemöte. Mycket papper och siffror som gicks igenom. Bra och informationsrikt. Tog hela eftermiddagen. Väl hemma och barnen äntligen sov, satte jag mig ned och började fixa med recepten. Som tur är har jag min Clabbe till hjälp. Vi fixade en inköpslista för morgondagens handling. Det gick lätt den här gången. Kanske gick det så lätt för vi båda var mätta, belåtna och solen spridit varma sommar strålar hela dagen!
Maria =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar