För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

måndag 27 april 2009

Helgen är över men vädret är kvar!!!!

Har varit ute hela helgen och fixat på min lilla altan. Fast den är så liten tog det två dagar! Nu är den i alla fall fin och snart helt klar! Avslutade min dag i går med att träna medeljympa, jag var helt slut efteråt och darrade på benen när jag skulle hem =) Men shit vad skönt det var!
Jag har anmält mig till en studie, VALMA studien, där jag ska väga all min mat under en vecka och bära stegräkanre och dokumentera alla fysisk aktivitet. I går när jag pysslade ute kom jag upp i 7900 steg! Rekommendationeran är att gå ca 10 000 steg om dagen. När jag sitter och jobbar på kontoret (som förövrigt är installerat i mitt sovrum..) och endast går mellan köket, datorn och toaletten får jag kanske 800 steg på en dag. När jag jobbar på restaurang (vilket jag gör då och då) kan jag komma upp i 18 000 steg. Det är några meter det....
// Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar