För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

måndag 13 april 2009

Kort vecka

Tisdag morgon men det känns som måndagmorgon. Tillbaka till rutiner med barn och jobb. Frukost, skola, fritids, jobb, fritids, fotboll, dans, middag, kvällsfika, sova. Samma visa varje dag, ett riktigt ekorrhjul. Ibland undrar jag vad jag gjorde med all tid innan jag fick barn....Tiden räcker inte till, det vore bra om det var en dag extra på en vecka =).

Idag ska jag förbereda för en fläskkotletträtt med rattatouille och ändra lite på en tandoorikyckling. Vi vart inte nöjda när vi lagade den. Dessutom uptäckte jag att det innehöll mycket socker i den tandoorikryddan vi använde. Vi funderar på att istället göra en egen enklare variant på tandoori.

Alla utkörningar sker idag till kunderna eftersom vi hade "stängt" i går.
// Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar