För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

tisdag 10 mars 2009

Emmas lax

"Hej!
Men caramba!!! Vilken mat vi fick idag! Super super, ni fick till och med min 5 åring att digga maten idag. Jag själv är ju heller ingen fiskälskare. Men det här.... och såsen.. godaste jag har ätit på länge....Min man som gillar fisk från början, han var väl typ i sjunde himlen...
Det var han som lagade maten och han hälsade att det var hur lätt som helst.

Betyg på Emmas (vem hon än är, har hon uppfunnit god mat) lax

Sonen: Ingen kommentar
Mellan tjejen: värre än värst
Minstingen: MVG ++++...(Det var så många plus så jag kan inte skriva alla)
Jag: 5 av 5
Min man: Lika bra som Zlatans tvåfotare med en fot. (med tanke på hur han såg ut när han åt så var den där enfotaren extremt bra)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar