För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

torsdag 26 mars 2009

Fläskfilé napolitan vecka 13

Jag hade mina misstankar om att ungarna inte skulle uppskatta den här maten. MEN.... Jag hade helt fel!! De kastade i sig den med hjärtans lust, alla tre smakade till och med på spenaten och kom fram till att det faktiskt var gott. En underbar upplevelse, du skulle ha varit med! Nästan så ögonen tårades...

Betyg för dagen:
Sonen: Det var GÖTT!!!!
Minstingen: MVG ++++
Mellan tjejen: Det var väl gott
Jag: 4 av 5 Extra gott var det med kapriskeson. Satte verkligen sting på anrätten.
Min man: Medel, ungefär som att Brucce Springsteen kommer till Sverige. (Det är helt ok, jättekul för alla som gillar honom, men mig säger det inte så mycket)

Malin - norr om stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar