För att komma till ätsmart klicka på bilden nedan!

torsdag 19 mars 2009

Fiskfrikassé med citron, dillsås och potatis omelett

Här har vi lagt ihop en potatisomelett med fisk och dillsås. För ex barn som har svårt för fisk, går det bra att servera fisken och såsen för sig och omeletten för sig. Mycket gott!!! Fiskfriskassé kommer vecka 13.

Att driva upp ett företag är otroligt spännade och lärorikt. Varje dag stöter vi på nya saker som vi måste hantera. Vissa roliga, andra inte. Som när det fattades viltskav i alla påsarna och vi satt en hel kväll (i varsin bil) och körde ut viltskav!!!!
Tips när man sitter ensam i en bil en hel kväll:
1. Lyssna på radio (min är trasig)
2. Lyssna på ljudbok (min CD trasig)
3. Lyssna på musik (trasig....)
4. Prata i mobil (gjorde jag nästa hela tiden)
5. Sjunga egna sånger (tänkte jag inte på just den här kvällen)
Jag var mycket glad åt min mobil....
//Maria =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar